11 Şubat 2013 Pazartesi

Olalalaaa Pizzaa

Bursa'da okuyorum ve yurtta kalıyorum 3 senedir. Yurt hayatı ev kuşu olan biri için ciddi anlamda çok zor . Ev işi yapmayı özellikle de bir şeyleri düzenlemeyi seviyorum. Vee yemek yapmayı tabii. Tatilde ilk iş olarak hemen mutfağı devir aldım artık zaman zaman da yaptığım misslerimi burada paylaşacağım :))
Bugün ev usulü pizza yaptım ancak o kadar acıkmıştık ki hemen yemeğe başladığımızdan ilk görüntüsünü çekemedim. sonradan aklıma geldi :))



Ben mini fırında 2 tepsi şeklinde yaptım. Fırından aldığım 3 ekmek hamurunu iki eşit parçaya bölüm yağladığım tepsilere döşedim. Sosu içinde 1 kaşık salçayla varsa hazır domates sosunuzu yoksa 4,5 domatesi rendeleyip 1 diş sarımsak biraz sıvı yağ, tuz ve kekikle  ateşte biraz kavurdum ve hamurlarımın üzerine bolca sürdüm. Ben üzerine sosis, mantar, yeşil biber ve zeytin kullandım. Siz de arzuya göre istedğiniz çeşit malzemeyle süsleyebilirsiniz. Ayrıca önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında yarım saat pişirdim pişmeye yakında üzerine kaşarlarını serpip erimesini bekledim


Denenesi bence.. Afiyet olsunn :))

1 yorum:

  1. heyy!
    mail atmak için hiç bir bilgi bulamadım. ulaşamadım sana!
    istanbullu blogger buluşmasına ben yalnız malnız artık gitmeye karar verdim. gelmeyi düşünürsen hiç merak etme bir yoldaşın var demek istedim.
    eğer mail ile iletişime geçersen telefonumu verir haberleşiriz
    egksel@hotmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil