6 Şubat 2013 Çarşamba

GRATİS Alışverişim...

Biz hanımların canı sıkkın olduğu zaman ilk uğraşıları olan şey tabi kiiii saçları. Bende buhran dolu bu yarıyıl tatilimin tam orta yerinde hemencecik  bir saç değişimi yapmayı kafaya koydum ve aslında pekte koyu olmayan saçlarımı bir, iki ton açtırdım. Açtırma işleminin ne kadar yıpratıcı olduğunu bilsem de  kendi saç rengimin bir iki ton değişikliği dışında farklı saç renklerinin bana yakıştığını düşünmüyorum.
Gür ve dolgun saçlarım benim bebeğim gibidir. En ufak bir zarar gelmesine dayanamam ama düzleştirmelerim sonucu ve üstüne de bu açtırma işlemiyle birlikte hemen bir Gratis'e koştum ve bir kaç ürün kaptım geldim...
Aslında sadece saç bakım ürünü almak için çıkmıştım ancak dayanamayıp bir iki ürünü daha atıverdim çantama :)

 Öncelikle Gratis' de Gliss'in bu saç bakım ürünlerinde 3 al iki öde kampanyası vardı, böylelikle 3 ürünümün birini beleşe getirmiş oldum :))
  • Daha önce farklı markalarınkini kullandığım banyo sonrası sıvı saç kremlerinden bu kez Gliss'in cansız ve mat saçlar için olanınkini seçtim.
  • Saç açtırma fazlasıyla kurutup yıprattığı için de kuru ve yıpranmış saçlar için saç kremini aldım
Ve şampuanlama ve krem işleminden sonda sadece bir dakika yoğun bakım sağlayan saç maskesini aldım.



Sonrasında hemencik gözüme bu aralar fazlasıyla dillerde dolanan ve ne zamandır denemek istediğim BB kremini aldım. Cildim karma olduğu için karma ciltler olanını seçtim, ton olarak da orta tonlusunu seçtim. Hem kusurları kapatıcı hem de nemlendirici özelliği beni cezbetti ama bakalım ne kadar etkili olacak ??? http://nimostylo.blogspot.com/ ' da nimo'nun bir yazısında özellikle dikkatimi çekmişti
 Son olarak da essence'nin bu pudrasını denemek amaçlı attım bakalım çantaya.

Vee hepsine toplamda 50 lira verdim...

=)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder