13 Şubat 2013 Çarşamba

Hediye | Balköpüğü ile Apolena'dan Evinin Tarzına Uygun Hediyeni Seç!

Hediye | Balköpüğü ile Apolena'dan Evinin Tarzına Uygun Hediyeni Seç!




Sevgili Balköpüğü bizler için bal gibi bir çekiliş düzenliyor. Haydiiiinn millettt çekilişeeee :))) !!!
God Luck !
:)


Hediye | Balköpüğü ile Apolena'dan Evinin Tarzına Uygun Hediyeni Seç!

Apolena'dan yaptığım alışverişi hatırlamayan var mı? Varsa buraya tıklayarak okuyabilir. Desenlerine, kumaşlarına, yumuşaklığına hayran kalmıştım. Tabi bu güzel şeyleri kullanamıyorum çünkü kendileri paketlenip çeyize atıldılar bile. Yastıklarımda kimsenin gözü kalmasın dedim :P Sizler için de iki güzel set hazırladım. Romantik çiçeklerden hoşlananlar için Viva Provence serisinden 1. takımkedim köpeğim benim her şeyim, bu şirinler benim olsun diyenler için de 2. takım. Bunlar şanslı iki Balköpüğü takipçisinin olacak! Nasıl mı?

20 Şubat Çarşamba Gecesine Kadar Yapmanız Gerekenler:

♥ Blogumun izleyicisi olmanız (Sağ tarafta bu siteye katılın butonundan)
♥ Twitter'dan takipçim olmanız twitter.com/balkopugublog
♥ Apolena Facebook sayfasını beğenmeniz veya Twitter'dan Apolena'yı takip etmeniz gerekli.
♥ Çekilişi Facebook veya Twitter hesabından paylaşanlara +1 katılım hakkı vereceğim, paylaştığınız taktirde lütfen yorumunuzda belirtin. (Zorunlu değildir)
 

Tüm şartlar tamamsa hangi takımı neden istediğinizi belirten kısa bir yorumunuzla lütfen kullandığınız mail adresinizi yazının altına yorum bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder